Mentenanță și suport IT servere și rețea

Serviciile de mentenanță și suport IT includ o gamă largă de activități menite să asigure funcționarea optimă a infrastructurii IT a unei companii. Aceste servicii pot fi externalizate sau gestionate intern, și includ mentenanța hardware și software, suport tehnic, gestionarea incidentelor și monitorizarea sistemelor.

Dacă vom lucra împreună pot asigura la acest capitol : 

Pentru categoria SERVERE, DESKTOP, LAPTOP

Mentenanță hardware:
diagnosticarea și repararea componentelor hardware, curățarea internă a calculatoarelor, instalarea și configurarea echipamentelor
 
Mentenanță software:

instalarea și actualizarea software-ului, gestionarea licențelor, rezolvarea erorilor, Instalarea sistemului de operare windows 11 pe computere care nu sunt compatibile cu acest sistem. 

Suport tehnic, repararea computerelor si imprimantelor:
asistență pentru utilizatori în rezolvarea problemelor, configurarea echipamentelor, răspuns la întrebări, etc.
În cadrul unui abonament, pot depana de la distanță problemele ce pot fi rezolvate în acest fel. În caz contrar voi veni on site pentru depanare
 
Servicii de backup și recuperare:
implementarea  procedurilor de backup și recuperare a datelor în caz de dezastre.

Pentru categoria RETELE DATE SI VOCE

Proiectare Cablare structurată:
Executia unui sistem standardizat de cabluri care conectează toate echipamentele dintr-o clădire, facilitând transmiterea datelor și a vocii
 
Echipamente de rețea:
Testarea functionarii componentelor active, cum ar fi routere, switch-uri, access point-uri, care permit conectarea și funcționarea rețelei.  În urma constatărilor voi reconfigura sau voi înlocui echipamentele cu probleme.
 
Tehnologii wireless:
Montare / configurare rețele WiFi, teste de conectivitate fără fir pentru dispozitive mobile, montare si configurare acces point si alte operatii dedicate rețelelor fără fir.